000 | 01432nam a22002177a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20220617085953.0 | ||
008 | 220617s2020 spcar nss s 00| b0cat d | ||
040 | _cesbaesdm | ||
041 | _acat | ||
110 | 1 |
_96380 _aInstitut Català de les Empreses Culturals |
|
245 |
_aLlibre blanc de la indústria catalana del videojoc 2021 _c/ Institut Català de les Empreses Culturals |
||
260 | 3 |
_aBarcelona _b: Institut Català de les Empreses Culturals _c, 2021 |
|
300 |
_a1 recurs en línia (42 pàgines) _b: il. col. |
||
520 | _aSumari: 1. Índex 2. Resum executiu 3. El videojoc català en números 4. El videojoc català: dades quantitatives 5. Facturació i treball: el videojoc català continua creixent 6. Nombre i antiguitat dels estudis 7. Tipologia i activitats dels estudis catalans 8. Plataformes, eines i idiomes 9. Finançament: fonts i necessitats actuals 10. Model de negoci i distribució territorial 11. Treballadors de les empreses de videojocs 12. Reptes i demandes de la indústria catalana 13. Annex. Nota metodològica | ||
650 | 1 | 7 |
_2lemac _96382 _aVideojocs _xIndústria i comerç _zCatalunya |
655 | 1 | 7 |
_2lemac _96383 _aPublicacions electròniques |
710 | 1 |
_92800 _aCatalunya. Generalitat _eed. |
|
710 | 1 |
_96381 _aDesarrollo Español de Videojuegos _eed. |
|
856 | 4 | 0 |
_uhttps://dev.org.es/images/stories/docs/llibreblancvj_2021.pdf _zAccés lliure |
942 |
_2lcc _cSER |
||
999 |
_c6786 _d6786 |