000 01432nam a22002177a 4500
005 20220617085953.0
008 220617s2020 spcar nss s 00| b0cat d
040 _cesbaesdm
041 _acat
110 1 _96380
_aInstitut Català de les Empreses Culturals
245 _aLlibre blanc de la indústria catalana del videojoc 2021
_c/ Institut Català de les Empreses Culturals
260 3 _aBarcelona
_b: Institut Català de les Empreses Culturals
_c, 2021
300 _a1 recurs en línia (42 pàgines)
_b: il. col.
520 _aSumari: 1. Índex 2. Resum executiu 3. El videojoc català en números 4. El videojoc català: dades quantitatives 5. Facturació i treball: el videojoc català continua creixent 6. Nombre i antiguitat dels estudis 7. Tipologia i activitats dels estudis catalans 8. Plataformes, eines i idiomes 9. Finançament: fonts i necessitats actuals 10. Model de negoci i distribució territorial 11. Treballadors de les empreses de videojocs 12. Reptes i demandes de la indústria catalana 13. Annex. Nota metodològica
650 1 7 _2lemac
_96382
_aVideojocs
_xIndústria i comerç
_zCatalunya
655 1 7 _2lemac
_96383
_aPublicacions electròniques
710 1 _92800
_aCatalunya. Generalitat
_eed.
710 1 _96381
_aDesarrollo Español de Videojuegos
_eed.
856 4 0 _uhttps://dev.org.es/images/stories/docs/llibreblancvj_2021.pdf
_zAccés lliure
942 _2lcc
_cSER
999 _c6786
_d6786