000 01960nam a2200349 a 4500
001 .b62165914
003 LCI
005 20230310121919.0
008 141118s2014 xxua 001 0 eng c
020 _a9781118968055
040 _cesbaesdm
041 _aeng
082 _aD.012 [01]
100 _92151
_aOsterwalder, Alexander
245 1 0 _aValue proposition design :
_bhow to create products and services customers want : get started with-- : bad value proposition design : a guide to burning cash, communicating poorly, and spending your short life building stuff nobody wants /
_cAlexander Osterwalder [et al.]
246 3 _aBad value proposition design
260 _aHoboken :
_bJohn Wiley & Sons,
_ccop. 2014
300 _axxv, 290 p. :
_bil. col. ;
_c19 x 25 cm
500 _aPortada capiculada
500 _aÍndex
520 _aSumari: 1. Canvas 1.1. Custome profile 1.2. Value map 1.3. Fit 2. Design 2.1. Prototyping possibilities 2.2. Starting points 2.3. Understanding customers 2.4. Making choices 2.5. Finding the right business model 2.6. Designing in established organizations 3. Test 3.1. What to test 3.2. Testing step-by-step 3.3. Experiment library 3.4. Bringing it all together 4. Evolve 4.1. Create alignment 4.2. Measure & Monitor 4.3. Improve relentlessly 4.4. Reinvent yourself constantly 4.5. Taobao: reinventing (E-) Commerce
650 0 4 _aServeis d'atenció al client
_xPlanificació
_92148
650 0 4 _aProducció
_xDirecció i administració
_92149
650 1 7 _aRelacions amb els clients
_92150
_2lemac
650 1 7 _aPlanificació estratègica
_92121
_2lemac
650 1 7 _aControl de qualitat
_96345
_2lemac
650 1 7 _aNegocis
_92449
_2lemac
700 1 _aPapadakos, Trish
_92152
_edis.
856 4 0 _uhttps://s3.tenten.co/share/Value-Proposition-Design-Book.pdf
_zAccés lliure
907 _a.b62165914
_b30-12-16
_c11-11-14
_d11-11-14
_em
_fa
_g-
_heng
_ixxu
_j0
_k0
942 _2lcc
_cLECT. OBLI
999 _c5083
_d5083