LCI Barcelona

Plan de comunicación, marketing y propuesta de evento para Atelier Batac / Ana Carolina Castro Saute ; Ana Carolina Orduz Ramírez ; Laia Pastor Miralles

By: Castro Saute, Ana CarolinaContributor(s): Orduz Ramírez, Ana Carolina [aut.] | Pastor Miralles, Laia [aut.] | Estaún, Bárbara [tut.] | Salvat, Santiago [tut.]Language: Spanish Publication details: Barcelona : LCI Barcelona , 2019 Description: 65 p. : il. col. ; 30 cm + 1 Pen-DriveSubject(s): Atelier Batac (marca) | Moda -- Empreses | Moda -- Màrqueting | Màrqueting | Comunicació en màrqueting | Construcció de marca (Màrqueting) | Organització d'esdevenimentsSummary: Treball Final de Màster en Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda de les alumnes Ana Carolina Castro Saute, Ana Carolina Orduz Ramírez i Laia Pastor Miralles, curs 2018-2019
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Tesi, TFE, TFM Tesi, TFE, TFM LCI Barcelona
Armario 1
TF CAS pla Exclòs de préstec Secció Treballs Finals / Màster Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda 10670000002779
Tesi, TFE, TFM Tesi, TFE, TFM LCI Barcelona
Armario 1
TF CAS pla Exclòs de préstec Secció Treballs Finals / Màster Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda 10670000002815

Treball Final de Màster en Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda de les alumnes Ana Carolina Castro Saute, Ana Carolina Orduz Ramírez i Laia Pastor Miralles, curs 2018-2019

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha