LCI Barcelona

Plan de marketing para híbridos / María Celeste Barquero [et. al.]

By: Barquero Luna, María CelesteContributor(s): Landaeta Guerra, Daniela [aut.] | Flores Riff, Faridi [aut.] | Borrero Cartagena, Camila [aut.]Language: Spanish Publication details: Barcelona : LCI Barcelona , 2020 Description: 29 p. : il. ; 29 cmSubject(s): Construcció de marca (Màrqueting) | Moda | Comunicació
Contents:
I. Introducción -- II. Análisis de situación -- III. Análisis interno -- IV. Diagnóstico -- V. Objetivos -- VI. Estrategias -- VII. Presupuestos -- VIII. Anexos -- IX. Bibliografía
Summary: Treball Final de Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda, curs 2019-2020
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Tesi, TFE, TFM Tesi, TFE, TFM LCI Barcelona
Armario 1
TF BAR pla Exclòs de préstec Secció Treballs Finals / Postgrau Màrqueting i Comunicació de Moda 10670000001523

Treball Final de Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda, curs 2019-2020

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha