LCI Barcelona

Lorena Panea : Plan de marketing, comunicación y evento / Laura Cantillo Castrillón [et. al.]

By: Cantillo Castrillón, LauraContributor(s): Martos Prats, Marina [aut.] | Olive Ruiz, Laia [aut.] | Valderrama Rodríguez, Daniel [aut.]Language: Spanish Publication details: Barcelona : LCI Barcelona , 2020 Description: 68 p. : il. col. ; 29 cmSubject(s): Lorena Panea (marca) | Construcció de marca (Màrqueting) | Comunicació
Contents:
I. Briefing -- II. Objetivos -- III. Historia de la marca -- IV. Tipos de novias -- V. Renta per cápita -- VI. Micro y macro entorno -- VII. Marketing -- VIII. Marketing mix 7 P'S -- IX. Comunicación -- X. Plan de contingencia -- XI. Estrategias de comunicación -- XII. Calendario -- XIII. Timing montaje y desmontaje -- XIV. Catering -- XV. Presupuesto -- XVI. Conclusiones y recomendaciones -- XVII. Bibliografía -- XVIII. Memoria
Summary: Treball Final de Màster en Màrqueting, Comunicació i Organització d'Esdeveniments de Moda, curs 2019-2020
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Tesi, TFE, TFM Tesi, TFE, TFM LCI Barcelona
Armario 1
TF CAN lor Exclòs de préstec Secció Treballs Finals / Màster Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda 10670000001521
Tesi, TFE, TFM Tesi, TFE, TFM LCI Barcelona
Armario 1
TF CAN lor Exclòs de préstec Secció Treballs Finals / Màster Màrqueting, comunicació i organització d'esdeveniments de moda 10670000003193

Treball Final de Màster en Màrqueting, Comunicació i Organització d'Esdeveniments de Moda, curs 2019-2020

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha